Aurelio González, Magdalena Altamirano, Enriqueta Garza de Fierro, Jas Reuter y Mercedes Zavala, Bibliografía descriptiva de la poesía tradicional y popular de México. Coord. de A. González. El Colegio de México, México, 1993; 575 pp.
PDF (Español)

Keywords

Bibliografía descriptiva de la poesía tradicional y popular de México
Reseñas
Poesía popular mexicana
Historia y crítica
Bibliografías

How to Cite

Cándano Fierro, J. G. del C. (1995). Aurelio González, Magdalena Altamirano, Enriqueta Garza de Fierro, Jas Reuter y Mercedes Zavala, Bibliografía descriptiva de la poesía tradicional y popular de México. Coord. de A. González. El Colegio de México, México, 1993; 575 pp. Nueva Revista De Filología Hispánica (NRFH), 43(2), 507–509. https://doi.org/10.24201/nrfh.v43i2.1893

Abstract

Se reseñó el libro: Bibliografía descriptiva de la poesía tradicional y popular de México. 
https://doi.org/10.24201/nrfh.v43i2.1893
PDF (Español)

Nueva Revista de Filología Hispánica (1947-), volume 66, 2, July-December 2018, is a semi-annual publication edited by El Colegio de México, Carretera Picacho Ajusco 20, Ampliación Fuentes del Pedregal, Tlalpan, C.P. 14110, Mexico City, Mexico, Tel. (55) 5449-3000, http://nrfh.colmex.mx/index.php/NRFH, nrfh@colmex.mx. Editor: Pedro Martín Butragueño. Assistant editors: Alejandro Rivas and Jesus Jorge Valenzuela. All Rights Reserved: 04-2015-070112341900-203, ISSN (print): 0185-0121, ISSN (electronic): 2448-6558, as registered with the National Copyright Institute. Typographical composition: El Atril Tipográfico. Person in charge of updating this issue: Perla Reyna Muñoz; date of last update: June 26, 2018.

   The content of the articles published is the responsibility of the author, and does not represent the point of view of Nueva Revista de Filología Hispánica. The partial or total reproduction of the contents or images of the publication is authorized, including electronic storage, provided it is strictly for academic purposes and not for profit, and that the source is cited without altering the content, and authorial credits are given.