Emilie L. Bergmann & Stacey Schlau (eds.), The routledge research companion to the works of Sor Juana Inés de la Cruz. Routledge, London-New York, 2017; 320 pp.
PDF (Español)
LENS (Español)
XML (Español)

How to Cite

Bravo López, U. (2018). Emilie L. Bergmann & Stacey Schlau (eds.), The routledge research companion to the works of Sor Juana Inés de la Cruz. Routledge, London-New York, 2017; 320 pp. Nueva Revista De Filología Hispánica (NRFH), 67(1), 248–251. https://doi.org/10.24201/nrfh.v67i1.3475

Abstract

Con una larga y distinguida lista de colaboradores (diecinueve mujeres y seis hombres) The Routledge Companion to The Works of Sor Juana Inés de la Cruz, editado por Emilie L. Bergmann y Stacey Schlau, ofrece, por primera vez, no sólo un conjunto de estudios cuyas aproximaciones a la obra de la monja jerónima abarcan un espectro muy amplio de perspectivas sino también un utilísimo recuento del estado actual de los estudios sorjuaninos.
https://doi.org/10.24201/nrfh.v67i1.3475
PDF (Español)
LENS (Español)
XML (Español)

Nueva Revista de Filología Hispánica (1947-), volume 66, 2, July-December 2018, is a semi-annual publication edited by El Colegio de México, Carretera Picacho Ajusco 20, Ampliación Fuentes del Pedregal, Tlalpan, C.P. 14110, Mexico City, Mexico, Tel. (55) 5449-3000, http://nrfh.colmex.mx/index.php/NRFH, nrfh@colmex.mx. Editor: Pedro Martín Butragueño. Assistant editors: Alejandro Rivas and Jesus Jorge Valenzuela. All Rights Reserved: 04-2015-070112341900-203, ISSN (print): 0185-0121, ISSN (electronic): 2448-6558, as registered with the National Copyright Institute. Typographical composition: El Atril Tipográfico. Person in charge of updating this issue: Perla Reyna Muñoz; date of last update: June 26, 2018.

   The content of the articles published is the responsibility of the author, and does not represent the point of view of Nueva Revista de Filología Hispánica. The partial or total reproduction of the contents or images of the publication is authorized, including electronic storage, provided it is strictly for academic purposes and not for profit, and that the source is cited without altering the content, and authorial credits are given.