Pero López de Ayala, Crónica del rey don Pedro y del rey don Enrique, su hermano, hijos del rey don Alfonso Onceno. T. 1. Ed. y notas de Germán Orduna, est. prel. de Germán Orduna y José Luis Moure. SECRIT, Buenos Aires, 1994; clxvii + 329 pp. y 4 láms. / Pero López de Ayala, Crónica del rey don Pedro y del rey don Enrique, su hermano, hijos del rey don Alfonso Onceno. T. 2. Pról. ed. y notas de Germán Orduna. SECRIT, Buenos Aires, 1997; vii + 574 pp. y 1 lám.
DOI:
https://doi.org/10.24201/nrfh.v46i2.2069Keywords:
López de Ayala, Pedro, 1332-1407, Reseñas, Castilla (España), Historia, Pedro I, 1350-1369, Enrique II, 1369, Pedro. I, Rey de Castilla y León, 1334-1369, Enrique. II, Rey de Castilla, 1333-1379Abstract
Se reseñaron los dos tomos del libro: Crónica del rey don Pedro y del rey don Enrique, su hermano, hijos del rey don Alfonso Onceno.Downloads
Downloads
Published
How to Cite
-
Abstract601
-
PDF (Español)712
Issue
Section
License
Nueva Revista de Filología Hispánica (1947-), volume 66, 2, July-December 2018, is a semi-annual publication edited by El Colegio de México, Carretera Picacho Ajusco 20, Ampliación Fuentes del Pedregal, Tlalpan, C.P. 14110, Mexico City, Mexico, Tel. (55) 5449-3000, http://nrfh.colmex.mx/index.php/NRFH, nrfh@colmex.mx. Editor: Pedro Martín Butragueño. Assistant editors: Alejandro Rivas and Jesus Jorge Valenzuela. All Rights Reserved: 04-2015-070112341900-203, ISSN (print): 0185-0121, ISSN (electronic): 2448-6558, as registered with the National Copyright Institute. Typographical composition: El Atril Tipográfico. Person in charge of updating this issue: Perla Reyna Muñoz; date of last update: June 26, 2018.
The content of the articles published is the responsibility of the author, and does not represent the point of view of Nueva Revista de Filología Hispánica. The partial or total reproduction of the contents or images of the publication is authorized, including electronic storage, provided it is strictly for academic purposes and not for profit, and that the source is cited without altering the content, and authorial credits are given.